joi, 16 aprilie 2009

Râu de cuvinte...

Mă joc prin cuvintele zâmbitoare
Certându-le pe cele aspre şi-nciudate,
În mine le adun pe toate primitor
Pe unele le mângâi, pe altele le cert,
Părţi din mine ele duc apoi spre zări
Precum şi păsările-şi duc dorul neostoit,
De lumină şi plutire, peste mările păgâne...

Un râs de necuvinte făurit-am în noapte
Ca un opus pentrz cearta ta amară...
Un dor de necuvinte am adunat din vise
Pentru a uita de neagra ei suflare...
Un dor de patimi necuvinte-am ispitit
Cerând sinelui să se topească-n ele
Ca un contrapunct pentru nopţile grele...
Un basm fără cuvinte adunat-am din mine
Pentru a rosti povestea eternităţii,
Clipei din mine...Ce încercare...
De a nărui absenţele, nălucile din minte
Ce incercare de a întrupa preaplinul inimii
Dincolo de mine...

2 comentarii:

nakudo spunea...

mai departe...privind si unde e interzis

Kaiso spunea...

mereu fi*va un interzis...după munti alti munti...zhuang zi