duminică, 5 aprilie 2009

Anotimpurile sufletului...

curg cu anotimpurile...imbratisat de natură...uitand de toate cele umane...negand orice urmă...

la portile vechii cetati căzută-n ruina...pădurea cuprinde totul in bratele ei...mă las uitat...hipnotizat de tainele ei...departe de om...să ma transforme-n vânt adânc de necuprins...imposibil de prins de mintea haină...

să curg spre soare...sa curg spre văi...sufletul uşor să-mi adie...
şi noaptea să coboare cu dor...pe varfurile pline de vise...

2 comentarii:

nakudo spunea...

binecuvantate-fie visele-si nu vreau sa demonstrez nimic-doar curg-asa cum spui tu-pana am sa aud-"gata"nu am crezut niciodata ca pot fi geloasa virtual...si rad cu lacrimi...ce straniu si paradoxal...ma rog..ultimul comentariu...pana la sinceritate reciproca...

nakudo spunea...

a..si am uitat..acusi apare cineva cu pretentii..de intelegere absoluta la ce am vrut sa spun...mai bine nu-mi faceam blog..dar4 din cei neinscrisi macar unul se regaseste cu mine...sau frumoasa gaby...cine-i cheama sa vampirizeze?-criza depresiva de primavara..asta e..am..zis -ultimul comentariu-pana toata lumea e sincera...namaste-kaiso